Real Development Group - Inwestycje w łodzi - sprzedaż mieszkań i domów.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?

Inwestujemy w ludzi z wiedzą i pasją, by wspólnie, każdego dnia tworzyć sukces naszej firmy.

Stawiamy na rozwój naszej kadry, dbając nie tylko o wiedzę, lecz także o wszechstronne doświadczenie projektowe.

Budujemy satysfakcję Klientów a nie tylko mieszkania, dlatego poszukujemy osób, które chcą z nami współtworzyć te wartości.

Opis stanowiska

• Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży projektów mieszkaniowych
• Prezentacja Klientom oferty mieszkaniowej
• Negocjacje z Klientami dotyczące umów deweloperskich i przedwstępnych sprzedaży
• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych przy procesie sprzedażowym
• Przygotowywanie dokumentów dotyczących odbiorów lokali
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Realizacja celów sprzedażowych
• Raportowanie czynności związanych ze sprzedażą nieruchomości
• Koordynacja procesu sprzedaży nieruchomości
• Współpraca z kancelariami notarialnymi, bankami
• Analiza lokalnego rynku nieruchomości, monitorowanie najnowszych trendów oraz działań konkurencji.

Aplikuj na to stanowisko

Wymagania

  • • Doświadczenie w sprzedaży mieszkań w firmie developerskiej
  • • Znajomość lokalnego rynku nieruchomości mieszkaniowych na rynku pierwotnym
  • • Znajomość technik sprzedaży i zasad obsługi Klienta
  • • Zdolność budowania dobrych relacji z Klientami
  • • Samodzielność, wszechstronność i komunikatywność
  • • Umiejętność pracy z zespole
  • • Bardzo dobra organizacja pracy
  • • Nastawienie na osiąganie rezultatów
  • • Znajomość programów pakietu MS Office
  • • Minimum średnie wykształcenie
  • • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • • Pracę w firmie o ugruntowanej i renomowanej pozycji na rynku;
  • • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
  • • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub działalność gospodarczą
  • • Premię uzależnioną od wyników
  • • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy

Opis stanowiska

 - przygotowanie i prowadzenie działań w obszarze digital marketingu, od projektów koncepcyjnychpo optymalizację i weryfikację skuteczności działań,

 - opracowanie, wdrażanie i kontrola planów marketingowych w obszarze marketingu internetowego,
 - planowanie i realizacja kampanii reklamowych mających na celu budowanie świadomości marki; wsparcie inwestycji wprowadzanych do sprzedaży
 - opracowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży oraz maksymalizację konwersji
 - koordynowanie pracy związanej z zarządzaniem treściami i administrowaniem wybranymi profilami społecznościowymi firmy,
 - obsługa narzędzi m.in.: Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook Ads Manager,
 - monitorowanie i optymalizacja działań SEO i SEM,
 - koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy
 - współpraca z managerami z pozostałych działów firmy

Aplikuj na to stanowisko

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w marketingu internetowym, praktyczna znajomość obszaru marketingu internetowego oraz znajomość branży marketingowej
  • znajomość narzędzi: Google Anaytics, Adwords, narzędzi do e-mail marketingu,
  • monitorowanie Internetu i social mediów,
  • znajomość zasad z zakresu SEO i SEM, performance marketing,
  • znajomość zasad i funkcjonowania mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok),
  • wiedza z zakresu content marketingu, influencer marketingu i social mediów,
  • umiejętność wykorzystania narzędzi analityki internetowej w celu optymalizacji działań marketingowych,
  • podstawowa znajomość narzędzi typu Hotjar, Smartlook, znajomość podstaw Javascript, HTML i CSS
  • doświadczenie w przygotowywaniu testów A/B
  • znajomość programów graficznych np. Canva lub Pablo
  • kreatywność, otwartość na nowe pomysły i zaangażowanie
  • samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, wśród młodych zaangażowanych osób
  • możliwości rozwoju zawodowego

Opis stanowiska

• Weryfikacja dokumentów księgowych
• Skanowanie dokumentów,
• Po wdrożeniu – księgowanie prostych dokumentów.
• Zapewnianie ustalonych standardów dotyczących procesów finansowych w firmie
• Wsparcie w codziennych obowiązkach zespołu

Aplikuj na to stanowisko

Wymagania

  • • Absolwent kierunków ekonomicznych, np. finanse i rachunkowość lub pokrewnych
  • • Aktualny status bezrobotnego
  • • Znajomość Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • • Otwartość na naukę i komunikatywność
  • • Studia kierunkowe (FiR, Ekonomia, kursy SKWP) mile widziane

Oferujemy

  • • Otwarte i przyjazne środowisko pracy,
  • • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej organizacji,
  • • Umowę zlecenie z możliwością przedłużenia

Opis stanowiska


• Udział w opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
• Udział w planowanie i realizacja kampanii reklamowych mających na celu budowanie świadomości marki
• Wsparcie w dobieraniu odpowiednich środków z zakresu reklamy i marketingu
• Koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy
• Wsparcie działań handlowych – przygotowywanie prezentacji, organizowanie eventów firmowych
• Wsparcie w testowaniu, monitorowaniu i optymalizacji prowadzonych działań
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży
• Wsparcie pracy działu marketingu w codziennych zadaniach

Aplikuj na to stanowisko

Wymagania

  • • Absolwent/ka studiów z zakresu marketingu i/lub pokrewnych
  • • Aktualny status bezrobotnego/-ej
  • • Umiejętność zarządzania zadaniami w czasie wg wskazanych priorytetów
  • • Samodzielność w działaniu oraz komunikatywność
  • • Zaangażowanie pracy i determinacja w realizacji wyznaczonych celów
  • • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • • Podstawowa znajomość programów graficznych mile widziana
  • • Biegłość poruszania się w przestrzeniach internetu, umiejętność szybkiego reaserchu informacji niezbędnych do zleconego zadania.

Oferujemy

  • • Otwarte i przyjazne środowisko pracy,
  • • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej organizacji,
  • • Umowę zlecenie z możliwością przedłużenia

Formułka zgody oraz klauzula informacyjna na potrzeby przyszłych rekrutacji:

POBIERZ

ZamknijStrona używa cookies (ciasteczek). W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.